Delo

Možnosti za delo preko spleta je ogromno, ponudba del pa se eksponentno veča. Spodaj je predstavljenih nekaj del, ki se najpogosteje pojavljajo v profilih digitalnih nomadov.

Grafično oblikovanje

Grafični oblikovalec razvija vizualne koncepte ročno ali z računalniško programsko opremo. Končni izdelek oblikovalca se pogosto uporablja v marketinški ali promocijski kampanji ali javni objavi, namenjen informiranju, navdihu in/ali prepričevanju. 

Programirjanje

Programer opravlja osnovne postopke razvijanja informacijskih sistemov. Le-ti so napisani v kodirnem jeziku in povedo računalniku, kaj naj dela. Sodelujejo tudi pri vzdrževanju, odpravljanju napak in odpravljanju težav sistemov in programske opreme, da zagotovijo, da vse teče nemoteno.

 

Oblikovanje uporabniške izkušnje (UX design)

UX oblikovalec ustvarja zadovoljive in prepričljive izkušnje za uporabnike izdelka, spletnega mesta ali aplikacije, pri čemer pogosto izhaja iz rezultatov uporabniških raziskav in analize delovnega toka. Na splošno morajo imeti UX oblikovalci močne ustvarjalne, tehnične sposobnosti in sposobnosti reševanja problemov.

Računovodstvo

Računovodja podjetjem pomaga sprejemati finančne odločitve z zbiranjem, sledenjem in popravljanjem financ podjetja. Odgovorni so za finančne revizije, usklajevanje bančnih izpiskov in zagotavljanje točnosti finančnih evidenc skozi vse leto.

Virtualna asistenca

Virtualni asistent je samozaposlen delavec, ki je specializiran za ponujanje administrativnih storitev strankam z oddaljene lokacije, običajno iz domače pisarne. Tipične naloge, ki jih lahko opravlja virtualni pomočnik, vključujejo načrtovanje sestankov, telefonske klice, urejanje potovanj in upravljanje e-poštnih računov.

Digitalni marketing

Delavec digitalnega marketinga je odgovoren za razvoj in izvajanje strategij, ki promovirajo izdelke podjetja ali blagovne znamke. Upravljajo različne kanale, kot so družbeni mediji, Google Ads, vsebina spletnega mesta in trženje po e-pošti, da svojemu občinstvu posredujejo prepričljivo in povezano marketinško sporočilo.

Copywriting

Copywriters (tekstopisci) ali marketinški pisci so odgovorni za izdelavo privlačnega, jasnega besedila za različne oglaševalske kanale, kot so spletna mesta, tiskani oglasi in katalogi. Njihove naloge vključujejo raziskovanje ključnih besed, izdelavo zanimive pisne vsebine in lektoriranje njihovega dela za natančnost in kakovost.

Spletno oblikovanje

Spletni oblikovalec je odgovoren za oblikovanje celotne postavitve in estetike spletnih mest. Njihove naloge vključujejo kodiranje spletnih strani ali celotnih spletnih mest, posvetovanje s strankami za pregled predlog spletnih mest ali izboljšanje njihovega dizajna ter izvajanje testov za predogled postavitev in funkcij spletnega mesta.

Upavljanje socialnih omrežij

Upravitelj socialnih medijev nadzira interakcije podjetja z javnostjo z izvajanjem vsebinskih strategij na platformah družbenih medijev. Njegove naloge vključujejo analizo podatkov o angažiranosti, prepoznavanje trendov v interakcijah s strankami in načrtovanje digitalnih kampanj za izgradnjo skupnosti na spletu.

Urejanje foto ali video vsebin

Urejevalec pregleda fotografije ali videe, ter nato uredi in naredi potrebne spremembe. Zagotovi, da so vse vsebine posnete in urejene pravočasno za objavo. Z ustreznimi orodji manipulira s fotografijami ali videi, da dosežete najvišjo kakovost. 

Investiranje

Naložben analitik zbira nformacije, izvaja raziskave in analizira sredstva, kot so delnice, obveznice, valute in blago. Naložbeni analitiki se pogosto osredotočajo na posebne niše, da postanejo strokovnjaki na svojih izbranih področjih, kot so določena industrija, geografska regija ali določen razred sredstev.

Iskanje dela

Iskanje dela je lahko naporen in dolgotrajen proces.